czwartek, 29 listopada 2012

Wibo , Wibo ...

   Włączając chwilę temu zaobserwowałam , ze grono moich obserwatorów zostało powiększone o jedną osobę ale nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. Firma Wibo dodała mnie do swojego grona obserwowanych blogów. Może to dla Was nic takiego ale dla mnie wiele znaczy .


Dziękuję Wibo ! Widzę , że mój wkład nie idzie na marne !

Z tej "okazji"  pokaże Wam moje Wibo. Może nie jest tego imponująco dużo , ale mało też nie . 
Przepraszam za jakość zdjęć . Robione były przy wieczornym świetle i tak wyszły. Z drugiej strony nie mogę się powstrzymać .





No i oto moja kolekcja :

Lakiery 







1. Wibo, Glamur Nails , 9,5 ml , którego recenzję znajdziecie TUTAJ
2. Wibo , Glamur Nails , 9,5 ml 
3. Wibo, Expres Growth 8,5 ml 
4, Lovely, Color Mania 9 ml 
5. Lovely ,Cracking 
6. Wibo, Expres Growth 8,5 ml
       
Tusze, eye linery , pomadki 









1. Wibo, Eye liner , 4 ml (czarny się chwilowo zapodział ) recenzja TUTAJ
2. Wibo , Eliksir pomadka nawilżająca 4,2 g  recenzja TUTAJ
3. Wibo Diva's ,gliterowy tusz do rzęs 12g 
4.Wibo Diva's eye linery w żelu (dwie wersje ) 2g
5.Wibo , kredka do oczu 1,2 g



                                         Cienie




1. Wibo Diva's Make Up Kit . paletka cieni 16 g
2. Lovely ,satynowy cień do powiek 6,4 g recenzja TUTAJ
3. Wibo, róż z jedwabiem 6,5 g
4. Lovely ,Terra Cotta , rozświetlające cienie do powiek 5g
5. Lovely , Magnetic Collection , zestaw metalicznych cieni do powiek 5g 
6. Wibo, Fashion Colors , matowe cienie do powiek (2 odcienie 05 i 03) 2,5 g 
7. Lovely , holographic eyes 2,5g 




Te wszystkie rzeczy postaram się w jak najbliższym czasie zrecenzować. 


Mini rozdanie, które niedługo ogłoszę będzie zawierało te oto kosmetyki , jednak postaram się coś jeszcze dopkupić. Są tu same produkty marki WIBO 


2 komentarze:

  1. no no no, calkiem spora ta kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. jeszcze tu wrócę:-Dklaudi13m.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA