piątek, 16 listopada 2012


  Witajcie ! Moje życie jest nudne . Tak ostatnio powiedziała mi kumpelka  szkoła , Natalka a na osłodzenie weekendu jutro test.A wy planujecie coś ciekawego ? Może jakiś wypad nad wodę czy na imprezkę  ?  Chociaż uczę się zaocznie wcale ale to wcale nie jest łatwo . Przy małym dziecku nie jest nudno , zwłaszcza gdy choroby czepiają się jej non stop. Jednak nic nie poprawia humorku jak małe zakupki po wypłacie mojego chłopaka. :)Korzystając z okazji , że w  portfelu nie wieje wiatr  postanowiłam przygarnąć  trochę nowych rzeczy .
 A jednak Natura u nas jest... Nie wiem czemu myślałam , że ją zamknęli. .
. Na miejscu dowiedziałam się o trwających promocjach na kosmetyki Sensique. Co jak co,  ale jak można z nich nie skorzystać .

 Przedstawiam Wam moje nowe małe cudeńka :







                                                    1.  Sensique ,Maskara Max Volume ,4.99 zł







                                                2. Essence ,  róż do polików z serii Breaking Dawn , 11.99 zł








                                                3. Sensique, puder brązujący , 4,99 zł




                                       4. Sensique , paletka poczwórnych cieni nr 111, 9.99zł





                                         5.Sensique , paletka poczwórnych cieni nr 109 . 9,99






                      6. Sensique , paletka potrójnych cieni z serii Oriental Dream , 4.99 zł 








                          7. Sensique, korektor Express cover 2 w 1 , 4,99 zł


Nie ominęłam też Rossmanna , do lakieru dołączona była kredka do oczu więc żal było nie skorzystać:)



Natomiast w Biedronce kupiłam :
 
Skusiłam się na płyn do kąpieli chociaż w ogóle czegoś takiego nie używam .



                                             1.BeBeauty , Relaksujący płyn do kąpieli , ok 6 zł


    2. BeBeauty nawilżający żel do mycia twarzy . Obecnie żeli posiadam 3 ale jakoś ten ,musiałam mieć.



        Mi zakupy przed weekendowe się udały  a Wam ? Zaglądajcie bo już niedługo dawka fajnych    (mam nadzieję) i recenzji i makijaży :)

2 komentarze:

  1. fajną masz kolekcje, uwielbiam min. cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieni z Sensique w ogóle nie miałam w sumie nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA