środa, 28 listopada 2012

O WOW !

Przetestowany, sprawdzony ,więc teraz czas coś o nim powiedzić , a raczej napisać. Gości już u mnie od 4 miesięcy i nadal nie mogę go zużyć. Ciągle jeszcze mam go nawe sporo . 

A  mowa o :



Co nam pisze producent ? Idealny do cery wymagającej nawilżenia , pozbawionej energii i witalności . Skóra odzyskuje miękkość , gładkość i naturalny , promienny wygląd .
Innowacyjna formuła 2w1 kremowego peelingu to połączenie pielęgnacji oczyszczającej i złuszczającej . Dzięki wyjątkowemu połączeniu naturalnej witaminy C i minerałów , skóra zostaje delikatnie oczyszczona i nawilżona a drobinki peelingujące złuszczają martwy naskórek i zmiękczają cerę . 


Jak działa ? 
-przywraca skórze energię i naturalną witalność 
-nawilża cerę 
-zmiękcza i wygładza 

Moja opinia: drobnoziarnisty peeling do twarzy od Under Twenty przypadł mi bardzo do gustu. W poszukiwaniu go wyrzuciłam kilka innych tubek . Nie spełniały moich oczekiwań .Ten jest prawie idealny .  Prawie - bo moim zdaniem wcale nie nawilża . Bardzo dobrze radzi sobie z martwym naskórkiem po strupkach od pazurków mojej córeczki. Cera po nim jest orzeźwiona i pełna blasku. Najlepiej użyć go rano gdy jesteśmy niewyspane i chcemy szybko doprowadzić się do ładu. 




Cała tubka zamknięta jest zatrzaskiem , który możemy otworzy ć nawet mokrymi rękami bez pomocy ręcznika czy gąbki. Ogromnym plusem jest także jego zapach , pojemność i wydajność.  Nadaje się również jako żel do mycia twarzy , nie zatyka porów. Kremy szybko się po nim wchłaniają . A i jeszcze coś bardzo ważnego Bardzo łatwo jest zmyć go z twarzy , spłukuję się wraz z wodą a nie ucieka po "kątach ".     Jak za ok 15 zł cena adekwatna do jakości . 





Dostępność : drogerie , większe supermarkety 
Cena : ok. 15 zł 
Pojemność: 150 ml 

3 komentarze:

  1. nie miała, ale teraz napewno kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tylko gruboziarnistych, bo zbyt podrażniają skórę.
    Zlikwiduj obrazkowy kod, będzie łatwiej pisać komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tym kodzie nie wiedziałam , może ostatnio pogrzebałam w ustawieniach . Zaraz to zrobię .

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA