sobota, 24 listopada 2012

Glamur nails od Wibo :)

Pewnie każda z Was słyszała o promocji Rossmanna -40% . 
I do mnie doszły te słuchy , więc odłożone  ciężko zarobione i odłożone 100 zł postanowiłam wydać na ten cel. Po pracy miałam zaplanowane zakupy. Do kieszeni włożyłam 70 natomiast resztę zostawiłam w portfelu. Szafkę zamknęłam na klucz wierząc , że nikt jej nie otworzy poszłam pracować . Wracając zauważyłam brak portfela, nagłaśniając sprawę portfel się znalazł ale oczywiście bez pieniędzy. Nawet 1 gr zabrali nie mówiąc o moich biletach powrotnych. Obca kobieta dała mi na drożdżówkę do domu. Nie rozumem toku myśli innych ludzi.. Zabrać czyjeś  ciężko zarobione pieniądze a w dodatku bilety  autobusowe? Do czego ten świat zmierza?

Lecz ten post nie będzie o moich wywodach an temat zaachowań ludzkich , ale o nowym lakierze od Wibo  z serii Glamur. 


Czerwony ,mieniący się milionami drobinek , szybkoschnący, super trwały. Takie mam o nim zdanie i go nie zmienię za nic w świecie całym :) Zobaczyłam go na półce , stał sam opuszczony , ostatni kolor jaki nam został w tej drogerii . Kupiłam go wraz z kredką do oczu , która była dołączona gratis (uwielbiam takie promocje) :) Idealnie paznokieć kryją  3 warstwy ale nie ma czym się przejmować . Wynagrodzi nam to  jego świetny połysk i kolor jest żywy. Po pomalowaniu paznokci w piątek lakier bez odprysków zachował się do wtorku co bardzo mnie cieszy . Jednie pojawiły się niewielkie zadrapania na końcach . Rewelacyjny bez dwóch zdań !!!



Paznokcie po 4 dniach od pomalowania


Cena : 6.99 zł 
Dostępność: Rossmann 
Pojemność : 9,5 ml 

  Prawda , że świetny ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA