środa, 28 listopada 2012

Eliksir na moich ustach ...


Niedawno w sprzedaży pojawiła się nowa pomadka od Wibo. Oczywiście ja i moja kosmetyczka musieliśmy ją mieć . Ogólnie nie używam żadnych pomadek , błyszczyków ale ostatnio coraz bardziej się do nich przekonuję. Nie wiedzieć czemu na początku listopada trafiła  do mojego koszyka. Chociaż nie jestem Ambasadorką Wibo posiadam całą kolekcję Diva's puls ich uzupełnienie ,czyli najnowsze pomadki i lakiery Glamur. 


Napis do tego czasu się troszeczkę starł ale to nie jest jakąś większą tragedią . Ja wybrałam numer 08 ,czyli bardzo mocną krwistą wręcz czerwień. 


W całkiem mocnym i praktycznym opakowaniu znajduję się aż 4,2 g pomadki. Celem jej jest nawilżanie naszych ust i nadanie im wyrazistego wręcz soczystego koloru. Po aplikacji na ustach tworzy niezwykłą ochronę na nich. 


Nie eksponuje wyschniętych  skórek , sprawia wrażenie miękkich , aksamitnych ust. Utrzymuje się bez poprawiania nawet do 5 godzin od nałożenia. 


No cóż można napisać o niej więcej ? Chyba tylko tyle , że pięknie prezentuje się na ustach !
pomadka na ręce
Dostępność : Rossmann 
Masa netto : 4,2 g 
Cena : ok 8 zł



 A wy jej używałyście i co o niej myślicie ?

1 komentarz:

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA