czwartek, 8 listopada 2012

Maseczka nawilżająca Lival de Loop

ODRADZAM , ODRADZAM ODRADZAM.. i tak mogłabym w nieskończoność. Kupując ją kierowałam się ceną (jeśli mam być szczera), ale niekoniecznie to co tanie jest też i dobre. Po jej nałożeniu zaczęła piec mnie skóra ,  nie piec palić ! Nie wiem czy wytrzymałabym z nią chodź minutę dłużej na skórze nie mówiąc już od zalecanych 10 czy 15.


Według producenta maseczka łagodzi podrażnioną skórę ... Łagodzi ???!!! Ja tu nie widzę żadnego łagodzenia ! Chyba powinno pisać tak : "maseczka podrażnia skórę " . Czytałam dużo opinii na jej temat i żadna ale to żadna nie była pochlebna ale postanowiłam zaryzykować . Naiwna jestem . Teraz boję się cokolwiek kupić tej firmy, zraziłam się a to chyba najgorsze co może zrobić potencjalny klient. 

Wielkość opakowania : 2x8 ml
Cena : 1,69 zł 



                                               A wy jej używałyście i co o niej sądzicie ?

1 komentarz:

  1. Miałam podobnie do Ciebie po tej maseczce :-/ Myślałam, że fajnie nawilży twarz a tu lipa... Więc także nie polecam.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA