piątek, 23 listopada 2012

Light Spa ! Professional od Eveline

Miało być kilka zaległych postów , ale kolejka do "zmartwychwstałego" komputera jest długa . Wybaczcie dzisiaj tylko jeden . Więc do rzeczy...  


 Mango... Soczysty owoc z dalekich Indii od niepamiętnych czasów ma swoje zastosowanie nie tylko "w kuchni " ale też w kosmetyce. Posiada właściwości zmiękczające ale też i ochronne. Jego olejek jest składnikiem wielu produktów do pielęgnacji skóry i włosów. Zawiera również witaminę C i E- która wykorzystywana jest w produktach , które działają przeciwstarzeniowo . Nawilża warstwę rogową , przywraca skórze elastyczność i młodzieńczy wygląd. Na dodatek bardzo smaczny owoc z , którego da się wyczarować przepyszne sałatki .

Firma Eveline wykorzystując jego właściwości postanowiła wprowadzić na rynek maso do ciała o tym soczystym zapachu. 

  Masełko zamknięte jest w bardzo solidnym zakręcanym opakowaniu. Dodatkową ochroną jest "sreberko "  , którym zakrywa się krem zaraz po użyciu . Na opakowaniu znajdziemy także informację , że  produkt testowany został dermatologicznie a na moim blogu , że testowałam go ja :) 
Konsystencja jest bardzo gęsta , dzięki czemu łatwo i bardzo przyjemnie się go rozprowadza. Pachnie bardzo ładnie i świeżo , nie dusi swoim zapachem jak inne cuda do niedawna przeze mnie używane. Cioci zapach przeszkadzał z powodu ciąży więc oddała go mnie w prawie nie używanym stanie więc miałam trochę czasu na przetestowanie tego specyfiku. 




Bardzo szybko się wchłania , skóra jest doskonale nawilżona  miękka oraz zapewnia gładkość skóry jakiej nigdy nie zaznałam . Skóra się nie łuszczy a co za tym idzie szorstkość znika już po 2-3 użyciu ! Naprawdę rewelacyjny ! Wzbogacone o masło Shea i olej kokosowy ujędrnia i nadaje skórze świetny wygląd. 
Na pewno każda z Was marzy o swoim Spa w domu . .. 
Ten produkt naprawdę może w tym pomóc .


Moja opinia : bardzo miły zapach, świetnie się rozprowadza , cena(na pewno nie kosztuję więcej niż 10 zł ) , duże opakowanie = kupię kupię i jeszcze raz kupię. Nie wyobrażam sobie swojej pielęgnacji  mojego ciała bez tego masła. Moim zdaniem przebija i to o 5/6 pkt  kokosowe masło od Ziaji. 
Cena: do 10 zł 
Dostępność : Rossmann, Natura, większe supermarkety.
Pojemność :200 ml 



       A wy jakich maseł do ciała używacie i co o nich sądzicie ? 


4 komentarze:

  1. uwielbiam tego typu masełka do ciała, w ogóle kocham glebokie nawilżanie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ba.. AA przede wszystkim muszą ładnie pachnieć. Człowiek się inaczej i świeżo czuje przede wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ono tak tylko wygląda. Jak dla mnie jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA