niedziela, 4 listopada 2012

Intensywna czerwień z Palette

Już od jakiegoś czasu chciałam zmienić swój kolor włosów. Obecny wydał mi się nudny i postanowiłam z tego powodu trochę zaszaleć .Postanowiłam wybrać się do drogerii bez ,której nie mogę ostatnio żyć , czyli do Rossmanna. Przedzierając się przez półki zawalone różnymi rzeczami moją  uwagę przykuło stoisko z farbami do włosów. Pomyślałam dzisiaj albo nigdy.


W zestawie znajduje się :
- krem koloryzujący
-ulotka wraz z rękawiczkami ochronnymi
-buteleczka z emulsją rozwijającą
-wzmacniająca odżywka.
Farba została zakupiona po  promocyjnej
 cenie 13.99






2 komentarze:

  1. Świetny kolor, miałam podobny na głowie przez ponad rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor może i świetny ale mi z nim nie najlepiej. Musze się przemęczyć chociaż troszkę aby go zafarbować z powrotem

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA