poniedziałek, 3 grudnia 2012

20 zł zniżki z kartą od H&M

 Witajcie ! trochę mnie nie było ale w ten weekend akurat wypadła mi szkoła  od rana do wieczora , więc nie miałam siły ani chęci. 


 Czytając jakiegoś bloga dostrzegłam , ze w najnowszym Glamur dołączona jest także karta upominkowa na 20 zł do H&M. Kupiłam ją , no bo wiecie przyda się parę rzeczy na zimę. 



Wartość karty to 20 PLN do wykorzystania przy zakupach za minimum 50 zł . 
Jestem tylko ciekawa czy rzeczy z innych promocji też się liczą. Niestety, tu takiej informacji nie ma. Karata ważna jest od 1 grudnia do 24 grudnia 2012 roku. 
W sklepach H&M  w całej Polsce. 


Można również znaleźć  3 mini katalogi : ofertę H&M 



Ofertę AVON oraz Super-Pharm , do której dobrała się moja córeczka . W takim stanie jak ona się znajduje aż wstyd pokazywać. 




A także próbkę Carmex 
Chyba kupię jeszcze jedną gazetę . Cena 4,99 zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA