sobota, 22 grudnia 2012

Sensique: puder prasowany : mapka brązująca nr 106

 Brązery przy tej mroźnej i wietrznej pogodzie ostatnimi czasy są moimi najlepszymi przyjaciółmi. Jestem raczej bladziochem , który  zazwyczaj trafia na jeszcze jaśniejsze podkłady niż powinien.
Jak już wspomniałam w tytule posta posiadam Puder prasowany ; Mapka Brązująca od Sensique .
Sensique posiada dobre kosmetyki w bardzo niskich cenach, a jeżeli trafi się na promocję w Naturze to naprawdę za niewielkie pieniądze można kupić coś bardzo sensownego .Puder ten w promocji kosztował tylko 4,99 ! To naprawdę mało .


Delikatny puder o jedwabistej konsystencji , świetnie modeluje owal twarzy , pozawala uzyskać efekt słonecznej opalenizny . Nadaje twarzy zdrowy koloryt i delikatni ją rozświetla. Formuła wzbogacona o olejki jojoba i aloe vera. 







Co jak co najbardziej podoba mi się jego nazwa "mapka". Nie spotkałam się dotąd z kosmetykiem o tej nazwie. Zamknięty w plastikowym z przodu przezroczystym opakowaniu puder jest najlepszym jaki dotąd maiłam . Używałam go też jako brązera na policzki a także jako cień do powiek, ale tylko ten najciemniejszy odcień.
 

Dzięki małym błyszczącym drobinka pięknie rozświetla całą buźkę. Kolorki bardzo przypadły mi do gustu i nie wyglądają nienaturalnie. Wystarczy niewielka jego ilość aby idealnie rozprowadzić go po buzi , jednak nie jeden już raz udało przesadzić z nim .Bardzo wydajny, używam go prawie cały czas i widać jego niewielkie zużycie .

Zdecydowanie to jest mój hit i nie zamienię go na żaden inny :)



Zdjęcie poniżej przedstawia zmieszane ze sobą wszystkie jego kolorki .





Cena : w promocji 4,99 zł
Dostępność: Natura
Masa netto: ?


 Widziałam , że ma też swoich wrogów , a czy Wy go używałyście i jesteście z niego zadowolone?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA