niedziela, 9 grudnia 2012

VENUS pianka do golenia


Witajcie ! Ostatnio nie mam za bardzo czasu na pisanie ,ale jakoś postaram się to nadrobić. Dzisiaj byłam na  małych zakupach i udało mi się kupić całkiem ładne buty i powiem , że aż 2 pary ! Ale o tym już jurto ... Mam nadzieję , że wyjdą całkiem ładne zdjęcia , bo dzisiaj jest  światło nie takie jakbym chciała. 
Ale dobra już przechodzę do tego o czym mam pisać..

Każda z Pań marzy o ładnych i zadbanych nogach , gładkich , odpowiednio nawilżonych a przede wszystkim bez niepotrzebnego i nieestetycznego włosia. Używamy różnych specyfików aby osiągnąć ten cel : depilujemy gorącym woskiem , plastrami , depilatorami lub po prostu jak mężczyźni używamy zwykłej pianki  do golenia. Ja wybrałam ten ostatni sposób . Od jakiegoś czasu używam pianki do golenia dla Pań od Venus. 

Co pisze o niej producent? Delikatna , kremowa Pianka do golenia dla Pań z alantoiną i D-pantenolem . Ułatwia golenie włosów na nogach , pod pachami i w okolicach bikini. Składniki aktywne zawarte w piance regenerują uszkodzoną skórę , działają kojąco i łagodząco . Pianka zapewnia skórze ochronę przed podrażnieniami , działa nawilżająco i łagodząco .





Przepraszam za zdjęcie ale moją córka uparła , że też ją chce wiec zdjęcie było robione  w pośpiechu :)


Moja opinia: 
to co pisze producent to.... prawda w 100 % ! Nóżki są gładkie , nawilżone . Maszynka nie ślizga się po nich  i co najważniejsze w końcu nie mam zacięć ! Pachnie konwalią zgodnie z obietnicą , a na miejscach ją posmarowanych utrzymuje się lekki aromat. Bardzo dobrze się ją rozprowadza , niewielka jej ilość starczy na posmarowanie jednej nogi. Gładkość utrzymuje się dopóki nie odrosną włoski ;/  Zamknięta w całkiem fajnej fioletowej metalowej butelce z fajnym ale nieco słabym dozownikiem (złamałam go podczas pierwszego użycia).





Cena : ok. 9 zł 
Dostępność : drogerie, supermarkety 
Pojemność : 200 ml 



                                    A wy czego używacie do depilacji ? 


3 komentarze:

  1. osobiscie lubie ta pianke, bo jest dobra i nie droga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie jak za tę cenę, dobra jakość. Mam i używam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę piankę, nie podrażnia mnie.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA