poniedziałek, 17 grudnia 2012

Zakupy , zakupy , zakupy...

 Hej ! Dzisiaj mam wolne więc można coś w końcu dodać a także narobić zdjęć na zapas . Pokaże wam moje ostatnie zakupy ale to będzie tylko część I . Resztę pokażę jak zrobię , a więc zaczynamy:



Wiem ,  że trochę za późno na kupowanie butów zimowych ale tamte mi się rozwaliły do końca , bądź co bądź musiałam je kupić 


Kozaczki zamszowe kupione w Centro po promocyjnej cenie 79 zł  wychwyciły mnie tym , że mają w środku futro:) Inaczej zamszowych bym nie kupiła na taką warstwę śniegu , zdążyłam już je ponosić i powiem Wam , że nie przeciekają :)
W sklepie dowiedziałam się , że od 1 do 20 grudnia trwa promocja na drugą parę butów za -50% więc kupiłam sobie jeszcze jedne buciki a tym razem 









Na nodze wyglądają prześlicznie . Za te 2 pary zapłaciłam tylko uwaga !... 118 zł !! 


Będąc w Galerii zaszłam też to Szachownicy i wygrzebałam sobie całkiem ładny i cieplutki szaliczek . Kosztował tylko 19.99 zł 



Na kosmetyki kolorowe mam bana , więc w tym miesiącu tylko to :




Zestaw FA kupiony w Rossmannie za 10 zł . Jest to Antyperspirant Natural &Power White Grape . Zawsze używałam Rexony ale co mi tam   i  Kremowy żel pod prysznic Natural &Power White Grape .




 Do natury weszłam tylko po nowy pędzel do cieni, a  że wszystko było wykupione kupiłam taki a który zapłaciłam nie całe 7 zł. 


Natomiast do Biedronki weszłam tylko po uzupełnienie braku soli do kąpieli. Dopiero teraz zauważyłam , zę jest to limitowana zimowa edycja.. BeBeauty. Kosztowała tylko 3, 75 !



A jak tam Wasze grudniowe zakupy? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA