piątek, 1 lutego 2013

Wykończeni.....

    Hej a u mnie dzisiaj pierwsze denko . Wasze sugestie spowodowały to , że postanowiłąm Wam pokazać co wyrzucam jak się skończy .Nie dziwcie się jednak jak zobaczycie tu produkty , które recenzowałam nawet w listopadzie. Nie umiem czegoś stosować regularnie ale mam nadzieję to zmienić. A więc zaczynamy ;)









1`. Perfekta extra slim, serum wyszczuplające do szybkiej redukcji rozstępów : tak mam rozstępy ale dzięki temu zbladły i nie czuję się ich pod palcami .Recenzji nie pisałam więc nie znajdziecie. Czy kupię ponownie ? Nie. Bo i tak z rozstępami już nic nie zrobię. 

2. Under Twenty Kremowy peeling mycie + złuszczenie , całkiem przyjemny produkt ,który  bardzo polubiłam recenzja Tutaj w styczniu został tylko na jeden raz ale to już styczniowe denko:) Czy kupie jeszcze raz ? Na pewno ale kiedyś teraz szukam czegoś innego choć na prawdę mi się podobał 

3.Under Twenty ,krem nawilżająco-matujący przeciw błyszczeniu . Nie wiem co można o nim powiedzieć oprócz tego ,że matuje i nawilża ? No nic recenzja  Tutaj . Czy kupię ponownie? Nie . Szukam dalej 




4.BeBeauty , sól do kąp[ieli rozgrzewająca , najlepsza sól jaką mają ale pora na inny zapach .Recenzja Tutaj Czy kupie ponownie ? Na pewno !

5.Syoss szampon do włosów farbowanych Recenzja Tutaj. Bardzo dobry szampon ale chcę wypróbować innych . Napaliłam się teraz na Altererę więc teraz kolej na nią .Czy kupię ponownie? Może kiedyś . 

6.BeBeauty nawilżający żel do mycia twarzy . Świetny , niedrogi , wydajny jednym słowem cud Ale na jednym nim świat się nie kończy . Recenzja Tutaj .Czy kupię ponownie? Może kiedyś . 





7. Ziaja, masło kakaowe , no nie jest takie złe ale wolę coś innego Recenzja Tutaj Czy kupie ponownie? Nie 



 8. Dove antyperspirant , spisywał sie dobrze ale wole Rexonę 

9. Płatki kosmetyczne Lilibe  podobają mi się i napewno po nie wrócę 

10 .Liliputz farbki do kąpieli Natalki ona je lubi więc kupimy Recenzja Tutaj



11. Chusteczki nawilżane Baby Dream poszło kilka paczek były świetne Recenzja Tutaj Czy kupimy ponownie ?Nie bo je wycofali 




A jak tam Wasze dna?

5 komentarzy:

  1. To tak jak ja, nie umiem stosować jakiegoś kosmetyku systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masakra - dużo tego zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię produkty Under Twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie te mokre chusteczki tylko rozowe

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo żałuje ze je wycofali bo my też je uwielbiamy i chyba jako jedyne nie miały Parabenów!

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA