środa, 13 lutego 2013

Uwielbiam Rossmann i jego promocje !!!

 Jak zwykle będąc w mieście nie ominęłam Rossmanna , no ale cóż to moje wina , że stoi centarlnie koło przystanku autobusowego? No właśnie nie moja hahahaha ! Poszłam zobaczyć czy jest już nowa gazetka i natrafiłam na te dwa cudeńka.



Mgiełka do ciała z Playboy przeceniona z 16 z hakiem na 12 to oferta nie odrzucenia a tej emulsji cena to już totalny Wow. 







Wróciłam do domu i :
Paweł: Co tam chowasz? 
Ja: Nic ,nic ...
Paweł: Jak to nic przecież widzę... Znowu kosmetyki ? Masz cały karton nieużywanych..
Ja : Ehhh.... 





Jak widać faceci nie ale to nic nie jarzą ... 






A u nas od rana 


A Wam jak mija dzionek ? 




9 komentarzy:

  1. Mój Rossmann też stoi koło przystanku. Oni to robią specjalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez bym uslyszla ze mam caly karton:)

    OdpowiedzUsuń
  3. buahahahah,jakbym widziała swoją córkę jak krzyczy mamo "mimo" i pokazuje palcem na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja właśnie stio koło m,nie i każe sobie puszczać mnie już głowa od tego boli

      Usuń
  4. Ja już dawno nie byłam w Rossmannie, to chociaz nic mnie nie kusiło. Za to w Biedronce wczoraj byłam, to wr.ociłam z dwoma deo-roll Nivea.
    Jeśli chodzi o NUK, to ja brałam udział w II Edycji.
    Teraz jest trzecia. Niektórzy podobnie juz testują, więc najlepiej się upomnij.

    OdpowiedzUsuń
  5. I u mnie Rossmann tak fatalnie po drodze ;)) A teraz budują mi drugiego, już całkiem pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie właśnie otwierają rosmana więc będę go nawiedzać regularnie bo do tej pory najbliższy miałam 50 km od siebie;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też właściwie mam rossmanna pod nosem...niestety ;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA