środa, 6 lutego 2013

Nominacja na BLOG MIESIĄCA !


  Hej laski ,
przychodzę do Was z informacją , że mój blog został nominowany od   http://cosmetickick.blogspot.com na Blog Miesiąca Luty !!!! Jestem powiem Wam szczerze w szoku i nie mogę się nacieszyć .Świadczy to o tym , że lubicie tu zaglądać i moje pisanie nie idzie na marne ! 

Oczywiście serdecznie dziękuję osobie , która mnie nominowała ! Dziękuję jeszcze raz :) 

Nominacja i jej potwierdzenie jest związana z udziałem  w konkursie na Blog Miesiąca Luty, w którym głosowanie  niedługo ruszy . 
Wysyłać swoje zgłoszenia a także głosować możecie  Tutaj

A więc liczę na Wasze głosy ;) 

Pozdrawiam serdecznie 



5 komentarzy:

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA