czwartek, 10 stycznia 2013

Wyróżnienie Versatile Blogger Award

No i stało się ... dostałam Wyróżnienie od  Szczęście mamy http://szczescie-mamy.blogspot.com. Bardzo serdecznie dziękuję bo już miałam skończyć pisać , ale teraz po prostu czuj większą nominację :)

Dziękuję serdecznie :)


Szczegółowe zasady zabawy\ wyróżnienia są następujące : każdy nominowany blogger powinien:

-Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu ,
-pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu ,
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie ,
-nominować 15 blogów na które jego zdaniem na to zasługują ,
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 



Moje 7 nie ujawnionych prawd o mnie :
1. Leń- z chęcią nie robiłabym nic co nie jest związane z czytaniem książek i oglądaniem filmów.
2. Uwielbiam horrory : filmy , książki , dokumenty.
3. Wredna baba i trochę wścibska- no cóż nie każda z nas to ideał. 
4. Nie lubię czekolady , cukierków , ciast- toleruję tylko kruche ciastka upieczone własnoręcznie. 
5. Kocham buty ! 
6. Marzę aby mieć własnego laptopa- na chwilę obecną muszę się dzielić.
7. Frytki to moje najlepsze danie i jedyne , które umiem zrobić :)

 Do dalszej zabawy zapraszam :



Miłej zabawy dziewczyny :)


4 komentarze:

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA