czwartek, 3 stycznia 2013

Kolejny produkt BeBeauty w mojej kosmetyczce



Już miałam siadać i zabierać się za kolejny post ale najechałam sobie krzesłem na dużego palca u stopy. Niesamowity ból.. 
Jak lubię kosmetyki do pielęgnacji od ''Biedronkowej'' marki BeBeauty tak tego wygładzającego mleczka do demakijażu oczu i twarzy nie lubię acz kol-wiek nie zapieram się , że go nie kupię już. Zaraz się dowiecie skąd ta niechęć. 

Dostałam je od cioci , która co jakiś czas robi mały remanent w swoje szafce i dostaję od niej naprawdę dobre kosmetyki , kilka razy używane, bo ona ciągle zmienia zdanie na ich temat. 



Wygładzające mleczko łagodzące delikatnie oczyszcza skórę such i wrażliwą z makijażu i zanieczyszczeń nie powodując wysuszania  Delikatnie zmywa makijaż. Zapewnia uczucie natychmiastowego ukojenia , skóra staję się gładka i czysta. 

Preparat zawiera
-Ekstrakt z nagietka łagodzi podrażnienia , działa kojąco 
- olej migdałowy natłuszcza , wzmacnia i wygładza
-masło Shea działa odżywczo, łagodzi objawy suchości skóry,
proteiny sojowe naturalizują wolne rodniki , odbudowują barier ę hydrolipidową skóry 
-gliceryna utrzymuje właściwy poziom nawilżenia





Opakowaniem jest biało-różowa butla zamykana na zatrzask . Zawiera wszystkie niezbędne informacje. Na pierwszy rzut oka ot taka sobie butla z mleczkiem do demakijażu oczu i twarzy . Kryje się w niej nawet przyjemnie pachnąca no właśnie co maź? Mleczko jak mleczko szału nie ma . 



Najbardziej niezadowolona jestem z jego  efektów działania. Nie zmywa makijażu  , a raczej go rozmazuje jak widać na zdjęciu poniżej . 
Nie poradziło sobie ani z eye linerem ,ani z z eye linerem żelowym. Fakt po użyciu go skóra jest miękka , nie podrażnia oczu ale to produkt zdecydowanie nie dla mnie .



Nawet pisać o nim mi się nie chcę. Na pewno nie kupię ,ale te zużyję do końca.




Cena:  o 6 zł chyba
Dostępność: Biedronka
Pojemność : 200 ml


5 komentarzy:

  1. bardzo interesujace mleczko, moze sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szału rzeczywiście nie ma, ja lubię sole do kąpieli tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę tylko jak to skończyć bo szkoda wyrzucić.

      Usuń
  3. mialam w wersji niebieskiej nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ..
      Chcę tylko jeszcze wypróbować to płyn.

      Usuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA