środa, 3 kwietnia 2013

Mydełko owocowe

 No wiem wiem nazbierało mi się trochę. I w ogóle. Ale obiecuję Wam , że wróciłam na stałe i recenzję będą się pojawiać już regularnie , tak jak do tej długiej przerwy . 
 Nagrodą , której jeszcze nie pokazałam czyli od Kingi pokaże Wam jak dojdzie ta o której dowiedziałam się dzisiaj z rana . No dobra ale do rzeczy. 

Ostatnim, kosmetykiem , który w ramach współpracy zakupiłam od sklepu http://www.pl-uroda.pl/. Jest to mydełko owocowe w kształcie gwiazdki . 


 Mydlane gwiazdki z naturalnych olejów roślinnych, mydlana niespodzianka.
Mydełka naturalne w kształcie gwiazdek z dodatkiem naturalnych wyciągów: banan, pomarańcza, cytryna, truskawka, werbena.

Produkt przebadany dermatologicznie
Składniki (INCI):
Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Sucrose, Propylene Glycol, Glycerin, PEG-8, Palm Acid, Sodium Chloride, Palm Kernel Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Parfum, (+/-) Cl.19140, Cl.42090, Cl.73360, Cl.51319.

 Zamknięte w malutkiej torebeczce na , której znajdujemy informacje o składzie , gramaturze oraz producencie. Mydełko pachnie przeogromnie smakowicie. Jest zielone , a w dodatku pachnie chyba tą werbeną  Można nim się świetnie namydlić co pozwala na dokładną i udaną kąpiel. Nie podrażnia skóry, nie wysusza jej co jest oczywiście bardzo ważne. Świetnie się spłukuję i pozostawia wspaniały zapach na skórze.Minusem jest jego kształt - moim zdaniem trzeba troszkę się natrudzić aby utrzymać je w mokrych łapkach. 
Produkt świetny , który polecam z czystym sumieniem. 






Waga : 16g 
Cena: 3,99 
Dostępność: http://www.pl-uroda.pl

Dziękuję za możliwość nawiązania współpracy z 

a także zapraszam Was na ich stronę internetową : http://www.jm-spawellness.com

15 komentarzy:

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA