wtorek, 19 marca 2013

Co było w paczce od Deli i kolejne wygrane :)

   No hej skoro już mam resztę mogę Wam pokazać co tym razem udało mi się  wygrać .

A to było w tym dużym pudle :
Delia
Wygrane kosmetyki z serii Dairy Fun






-Kule do kąpieli
-Masło do ciała
-Sól do kąpieli 
-Żel do kąpieli  

Wygrana na dzień kobiet od Farmony 


Zestaw Tutti Frutti  : mus do ciała oraz olejek do kąpieli 

A w torbie masa próbek : 
-balsam odżywczy do ciała oliwkowy  50 szt/7ml 
-mus do ciała (inny niż w zestawie ) 24 szt/5ml 
-Radical szampon wzmacniający ok 20szt/7ml 





Wygrana na portalu emaluszki.pl 





Ponad to odebrałam dzisiaj w aptece zestaw darmowych mini produktów od Vichy :)


A jak tam Wasze skrzyneczki ?

13 komentarzy:

  1. wow piekniuskie paczuszki gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Ładnie się prezentują ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tego wszystkiego mam tylko próbki Vivhy ;)) I gratuluję wygranych ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku,jak ja C zazdroszczę tej pierwszej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z serii "krówka" uwielbiam peelingi - jestem nimi totalnie zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super-gratka;)* od delii mega fajna paczuszka

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę ile paczek. Aż miło popatrzeć. Gratuluję i miłego używania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki, ale ci zazdroszczę, to masz szczęście. Gumi miś to u nas hicior.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe nagrody! Gratuluję :) Pierwszy raz widzę taką masę próbek :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY POZOSTAWIONY ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA SPRAWIA MI NIESAMOWITĄ RADOŚĆ :)

WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA